باشگاه دانش آموزی زیست فناوری

باشگاه دانش آموزی زیست فناوری

اطلاعیه رویداد ویژه لیگ ملی زیست فناوری

باسمه تعالی

اطلاعیه رویداد ویژه لیگ ملی زیست فناوری

رویداد ویژه لیگ ملی زیست فناوری با جوایز ویژه در تاریخ ۳ و ۴ شهریورماه با همکاری باشگاه دانش آموزی و قطب کشوری زیست فناوری برگزار می گردد.

این رویداد شامل یک آزمون علمی ساده از محتواهای مکتوب و تصویری موجود بر روی سایت باشگاه دانش آموزی می باشد که به صورت مجازی برگزار می گردد. برای شرکت در این رویداد کافیست منابع مطالعاتی را با دقت مطالعه بفرمایید و در کارگاه مربوطه شرکت کنید. لازم به ذکر است که این آزمون شامل ۲۵ سوال تستی می باشد. پاسخ درست به هر سوال ۳ امتیاز مثبت و پاسخ غلط ۱ امتیاز منفی خواهد داشت. مسابقه ۵ سوال طلایی دارد که پاسخ درست به آنها ۶ امتیاز مثبت و پاسخ غلط ۲ امتیاز منفی خواهد داشت.

نکته: این رویداد ویژه در ادامه لیگ ملی زیست فناوری برگزار می گردد و ضریب x4 خواهد داشت. افرادی که در مراحل قبلی لیگ شرکت کرده اند می توانند جمع امتیازهای خود را افزایش دهند و افرادی که در مراحل قبلی لیگ شرکت نکرده اند می توانند از برندگان جوایز ویژه این رویداد باشند.

جوایز ویژه رویداد ویژه:

نکته: جوایز این رویداد، ویژه این مرحله و مستقل از سایر مراحل است.

  • جوایز رویداد ویژه شامل دو دستگاه تبلت برای نفرات اول مقاطع متوسطه اول و دوم و ۸ عدد فلش مموری به همراه پکیج آموزشی باشگاه دانش آموزی برای نفرات دوم تا چهارم مقاطع متوسطه اول و دوم می باشد.

منابع مطالعاتی:

دانش آموزان شرکت کننده برای اطلاع از منابع آزمون بر روی لینک های زیر کلیک بفرمایید.

برای دریافت محتوای رویداد ویژه لیگ (متوسطه اول) کلیک کنید.

برای دریافت محتوای رویداد ویژه لیگ (متوسطه دوم) کلیک کنید.

 

** ساعات برگزاری و چگونگی شرکت در آزمون، طی اطلاعیه های بعدی اعلام خواهد شد. بنابراین از دانش آموزان عزیز تقاضا می شود، اطلاعیه های سایت باشگاه را دنبال نمایند. در صفحه اصلی سایت باشگاه دانش آموزی زیست فناوری به آدرس stbioclub.ir با کلیک بر روی پوستر لیگ می توانید اطلاعیه ها را دنبال نمایید.

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

پیمایش به بالا